شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شــاعــ ــرانـ ه هـا۱

 

سالها رفته است کز هر آرزو خالی ست آغوشم

نغمه پرداز جمال و عشق بودم _ آه_

حالیا خاموش خاموشم

یاد از خاطر فراموشم 

.................................................................................  

  

همدلی کو؟تا شوم همراه او،

سر نهم هرجاکه خاطر خواه اوست!

شاید از این تیرگی ها بگذریم

می روم شاید کسی پیدا شود

بی تو کی این قطره دل، دریا شود؟ 

     ........................................................................   

به در یا شکوه بردم از شب دشت

وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت

به هر موجی که می گفتم غم خویش

سری میزد به سنگ و باز میگشت  

..........................................................................  

روزگاری یک تبسم یک نگاه  

خوشتر از گرمای صد آغوش بود  

این زمان بر هرکه دل بستم 

 دریغ آتش آغوش او خاموش بود   

.............................................................................

نظرات 24 + ارسال نظر
-●▪●* سکــ ــوتــــ ســ ـــــرد *● چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.8sokotesard8.blogfa.com

سلام داداشی جونم خوبی داداشی الهی فدات بشم

مرسی از مهربونیت خدانکنه داداشی من نرفتم که
هستم فقط تا ثنا بیاد آپ نمیکنم همین

ولی هستم

سلام داداشی جونم خوبی مرسی فدای تو بشم ببخشید من کم میام نت مغازه قطع شده شبا هم زیاد وقت ندارم ببخشید منوووووو

سلام آجی
اشکالی نداره

[ بدون نام ] دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام داداشی کار خوبی میکنی راستی من لینک هامو پاک کردم بیا کامنت بذار لینکت کنم فدااااااااااات





تو دِلـــ ـــدآرے چُو مَن دیوونـﮧ دآرے ×× تو مَجنونے چُو مَن بــے خونـﮧ دآرے

شَبـــِــ یَلــ ـــدآ مَــــرآ دَعوَت کُن اِے دوستـــ ×× اَگـﮧ تو یَخچآلِتـــ هِندونـﮧ دآرے

-●▪●* سکــ ــوتــــ ســ ـــــرد *● سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://8sokotesard8.blogfa.com/

سلااااااااااااام داداشی جونم خوبی داداشی مرسی که اومدی

ادامه مطلب مشکل داره هیچکس نتونسته بره داداشی مشکلش هم از قالبشه به نایت تم گفتم آخه این قالب رو
اختصاصی نایت تم برام ساخته رفتم بهش گفتم ادامه مطلبش مشکل داره

درحال تعمیر است

-●▪●* سکــ ــوتــــ ســ ـــــرد *● سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://8sokotesard8.blogfa.com

از قسمت ادامه مطلب وبلاگ سکوت سرد رفع اشکال شد منتظر حضور مجدد شما هستم نظر هم یادت نره درمورد شعر[نیشخند]



..............................................................................................................
____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
_______________@_____
................................................................................................................

-●▪●* سکــ ــوتــــ ســ ـــــرد *● چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://8sokotesard8.blogfa.com



هندوآنـــﮧ روُیآهــ ـــآیتـــ ـــآن شیـــ ــریـــن

اَنآر مُوَفَقیَت هآیـــ ـــتـــآن پُــ ـــ ـــر دآنـــﮧ

پستـــﮧ خــ ـــآطــ ــ ــرآتتـــ ـــآن خَندآن

قصـــﮧ زندگیتـــ ــ ـــآن خـــــوش

وَ عُمــ ـــرتــــ ــ ـــآن چون شَبـــــ یَلــــدآ بُلَند بــ ـــ ـــآد

یــَـــــــ ـــــــــــ ـــــــــلـــدآ مُبـــــــــ ـــــــــــآرَکــــــــــــــــــــــ


-●▪●* سکــوتــــ ســـرد *●▪●- پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://8sokotesard8.blogfa.com/

سلام داداشی جونم خوبی داداشی عیب نداره این چه حرفیه همینکه به یادم باشی کافیه

دیشب بهت خوش گذشت؟؟؟پرخوری که نکردی

من که دیشب مث بقیه شبا تنها بودم زیاد فرقی نداشت برام با مابقی شبها

افااااااااااا بیچاره رو ولش کن داداشی انقدر بچه ها رفتن وبش باهاش دعوا کردن بدبخت اومده معذرت خواهی

من اگه روی صحبتش با خودم بودا اصلا نه جوابش رو میدادم
نه برام مهم بود ناراحت نمیشدم ولی چون به دوستانم و بازدیدکنندگان وبم توهین کردم قاطی کردم

عیب نداره گذشته دیگه

سلام عزیزم
خوش که..........نمیدونم!!!!!!!!!!!!
ولی دوست داشتم با کسایی باشم که دوسشون دارم ...ولی نبودم

سلام خوبی چطوری دیشب خوش گذشت؟؟؟؟بدو بیا آپم طولانیه ولی بخون نظربده



$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

زهره جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.hastiii4.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟منم خوبم البته ظاهری ازدرون داغونم وکسی نمی دونه ازاین زندگی خسته شدم
ازاین خسته شدم که هیچ کس وندارم که حرفموبفهمه وکمکم کنه همه ی دوستام بهم نامردی کرن وبازمنم باخوبی جوابشونومیدم حتی خانواده خودمم حاضرنیستن بهم کمک کنن من فقط یه دوست صمیمی دارم که هیچ وقت تنهام نمیذاره که اونم گریه اس فقط اینودارم
عزیزم ببخشیداگه ناراحتت کردم چون بغض بدی گلوموگرفته ودوست داشتم حرف دلموبه یکی بگم شرمنده اگه ناراحت شدی

سلام داداش مصطفی خوبی داداشی مرسی از این همه لطفت به من داداشی

کنسرت؟من ویولن میزنم داداشی اول که بهمن ماه تالار کوثر دو تو از شعرام رو گروه کنسرت سی ساز انتخاب کرده که آهنگ بسازه براش بخونه یکیش همین شعره که برای بچه های فلسطینی گفتم یکیشم یه شعره که برای مادر گفتم
روز جمعه ست تاریخش رو بهم گفتن ولی یادم نیست
می پرسم بعد زیرنویس میکنم توی وبلاگم

کنسرت اصلی که ازش استرس دارم کنسرت خودمه که خرداد یا تیرماه سال ۹۱ برگزار میشه و باید آهنگ همدرد داریوش رو با ویولن بزنم حالا یا تنها یا با سه نفر دیگه

این همه بچه ها شلوغش کردن بدتر استرس گرفتم

ترانه شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://llovver.blogfa.com

سلام داداشی
خوبی؟
ببخشید تو امتحانام بود نمیتونستم بیام وب
واقعا ببخشید
الان خوبی؟

ترانه شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://llovver.blogfa.com

اینایی که تموم شد میان ترم بود 3شنبه اولین امتحانه ترمه و شروع دوباره ی بدبختی

سلام داداشی جونم مرسیییییییییییییییییییییی

زهره یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.hastiii4.blogfa.com

سلام مهربونم خوبی؟نترس عزیزم فعلا که جرات خودکشی روپیدانکردم ولی مطمئنم یه روزی پیدامی کنم چون دیگه ازدست این دنیاوادماش بیزارم
دیروزخوشبختی رابه حراج گذاشتندحیف که من زاده ی امروزم
خدایاجهنمت فرداست پس چراامروزمیسوزم

سلام دوست خوبم منتظرم که بیای و با نگاه مهربونت نوشته های منو بخونی
و با دستان گرمت سکوت سرد منو بشکنی ....



_________________$$$$$$$_$$ $$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__ $$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$_ _$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
___$$$_$$_$$$$$$ $$$$$$$$$$_$ $$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$
$________________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$ $$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$ $$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$ $$
_$$_$$______________$$$$$$$$ $$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
__$$$_________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$$ $$$
$____________________$$$$$$$ $$$$$$$
$____________________$$$$$$$ $$__$$$$$$
$___________________$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__ $$$$$$$$$$$$ $$$

-●▪●* سکــوتــــ ســـرد *●▪●- سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://8sokotesard8.blogfa.com/

سلام داداشی خوبی گله من؟

چی شده داداشی تو دیگه چرا اینطوری شدی؟به خاطر خدانکرده یه اتفاقه یا همینطوری دلت گرفته بود؟

ببخشید من نبودم دیر جواب دادم

البته آدمیزاده دیگه گاهی اوقات هم دلش میگیره آدم

الان خوبی داداشی؟

رویا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.romantic.blogfa.com

شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...

که آمده ای ..

ولی من ندیده ام!

رویا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.romantick.blogfa.com

مـَـــ⊍ ڪه

بــــــﮧ

ﻬــــیـچ دَردے نمـــے خورم

ایـــــטּ دَردﻬـــا ﻬـستـند

ڪه

چـَـــپ و راســت

بــــــﮧ

مـَـــ⊌ مـــے خـورند

رویا شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.romantick.blogfa.com

سلام
با کمال افتخار لینک کردم

-●▪●* سکــوتــــ ســـرد *●▪●- شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://8sokotesard8.blogfa.com/

سلام داداشی جونم خوبی داداشی؟
داداشی حالت بهتر شده؟

میگم داداشی هروقت میام برای من نظر میذاری حتما آدرس وبلاگت رو بذار که من همون موقع بتونم جوابت رو بدم باشه؟؟؟


زندگی "باغی" ست که با عشق "باقی" ست

"مشغول" دل باش نه "دل مشغول"

بیشتر "غصه های ما" از "قصه های خیالی ماست"

پس بدان اگر "فرهاد" باشی همه چیز "شیرین" است

زهره شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.hastiii4.blogfa.com

سلام مهربونم خوبی؟ممنون که بهم سرزدی گلم
اره بهترم عزیزم

زهره یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.hastiii4.blogfa.com

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓
اپپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممممممممممممم

علی سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://ghamnaame.blogfa.com/

سلام داداش
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی

همدردی چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.hamdardi1361.blogfa.com/





دوست عزیزم امروز وبلاگم بروزشده منتظر حضور گرم شما هستم یا حق
============================================
صالح ترین فرزندان آنهایی هستند که با اعمال خود باعث افتخار پدر و مادر خود شوند.((ویکتور هوگو))
==========================================
دوست من هروقت وبلاگ رو به روزمی کنید خبرم کنید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد