شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

هرچه کردم نشدم از تو جدا

 

هرچه کردم نشدم از تو جدا ، بدتر شد 


گفته بودم بزنم قید تو را ، بدتر شد 


مثلا خواستم این بار موقر باشم 


و به جای "تو" بگویم که "شما"، بدتر شد 


آسمان وقت قرار من و تو ابری بود 


تازه، با رفتن تو وضع هوا بدتر شد 


چاره دارو و دوا نیست که حال بد من 


بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد 


گفته بودی نزنم حرف دلم را به کسی 


زده ام حرف دلم را به خدا، بدتر شد 


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت 


آمدم پاک کنم عشق تو را ، بدتر شد 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.dadayi86.blogfa.com

سلام داداشی من برگشتم خوشحال میشم بازم مثل قبل همراهیم کنی

الهام-سما-عاطفه دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااامممممممم
خوفی؟؟؟؟؟
بوه دیگه اینا چیه نوشتی؟؟؟؟ البته خوب بود مثل همیشه دادا جان.
موفق باشی .
باااااااای باااااااااییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد