شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

یک داستان عاشقانه خیلی خیلی زیبا

 

 

 

 

وقتی سر کلاس درس نشسته بودم تمام حواسم متوجه دختری بود که کنار 

 دستم نشسته بود و اون منو "داداشی" صدا می کرد . 
 
به موهای مواج و زیبای اون خیره شده بودم و آرزو می کردم که عشقش 

 متعلق به من باشه . اما اون توجهی به این مساله نمیکرد .  

آخر کلاس پیش من اومد و جزوه جلسه پیش رو خواست . من جزومو بهش 

  دادم .بهم گفت:"متشکرم".

ادامه مطلب ...

باران عشق

باران که می‌بارد، میل در آغوش کشیدنت و بوسیدنت افزون می‌شود و شعله‌های سرکش این میل جانم را می‌سوزاند. زیر باران می‌روم و خیره به آسمان آرزو می‌کنم: ای کاش کنارم بودی دلارام من

زیر این باران دوشادوش هم و دست در دست هم... عاشقتر از همیشه، شیداتر و دیوانه‌تر... فارغ از همه بایدها و نبایدهای عالم، فارغ از حس پشیمانی و پریشانی... شاید مست مست، شاید مدهوش و مخمور، شاید...

آری رها... رها از همه بندهای این جسم و این عالم، رها از همه خط قرمزها و تابلوهای ممنوع... رها از هر چه قانون و قاعده و محدوده... تو نیز عاشق‌تر و شیداتر... تو نیز مخمور و مست... اندکی عاشقانه‌تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده‌ام تا بوسه‌ بارانت کند...  

 

                              

 

بمون

کاش که تورو ، سر نوشت ازم نگیره

میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره

می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تورو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

برای بهترینم

  

 

 

      هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت

انتظار

 

من آرزومند دهانت هستم ، صدایت ، مویت
دور نشو 

حتی برای یک روز 

زیرا که … 

زیرا که … 

- چگونه بگویم – 

یک روز زمانی طولانی ست

برای انتظار من 

چونان انتظار در ایستگاهی خالی

در حالی که قطارها در جایی دیگر به خواب رفته اند !
ترکم نکن 

حتی برای ساعتی 

چرا که قطره های کوچک دلتنگی 

به سوی هم خواهند دوید

و دود 

به جستجوی آشیانه ای 

در اندرون من انباشته می شود 

تا نفس بر قلب شکست خورده ام ببندد !
آه ! 

خدا نکند که رد پایت بر ساحل محو شود 

و پلکانت در خلا پرپر زنند !
حتی ثانیه ای ترکم نکن ، دلبندترین ! 

چرا که همان دم 

آنقدر دور می شوی 

که آواره جهان شوم ، سرگشته 

تا بپرسم که باز خواهی آمد 

یا اینکه رهایم می کنی 

تا بمیرم

بی تو مهتاب شبی...

بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم،

       همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،

             شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

                          شدم آن عاشق دیوانه که بودم.

 

در نهانخانة جانم، گل یاد تو، درخشید

باغ صد خاطره خندید،

عطر صد خاطره پیچید:

 

             یادم آم که شبی باهم از آن کوچه گذشتیم

                     پر گشودیم و در آن خلوت دل‌خواسته گشتیم

                            ساعتی بر لب آن جوی نشستیم.

                                     تو، همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت.

                                               من همه، محو تماشای نگاهت. 

 

آسمان صاف و شب آرام

    بخت خندان و زمان رام

       خوشة ماه فروریخته در آب

            شاخه‌ها  دست برآورده به مهتاب

                  شب و صحرا و گل و سنگ

                            همه دل داده به آواز شباهنگ 

 

یادم آید، تو به من گفتی:

-        ” از این عشق حذر کن!

                لحظه‌ای چند بر این آب نظر کن،

                      آب، آیینة عشق گذران است،

                            تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است،

                                 باش فردا، که دلت با دگران است!

                                       تا فراموش کنی، چندی از این شهر سفر کن 

 

با تو گفتم:‌” حذر از عشق!؟ - ندانم

سفر از پیش تو؟ هرگز نتوانم،

نتوانم!

 

روز اول، که دل من به تمنای تو پر زد،

         چون کبوتر، لب بام تو نشستم

             تو به من سنگ زدی، من نه رمیدم، نه گسستم ...“  

باز گفتم که : ” تو صیادی و من آهوی دشتم  

         تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم  

               حذر از عشق ندانم، نتوانم! “  

                     اشکی از شاخه فرو ریخت مرغ شب، نالة تلخی زد و بگریخت ... 

   

اشک در چشم تو لرزید، ماه بر عشق تو خندید! 

         یادم آید که : دگر از تو جوابی نشنیدم  

                 پای در دامن اندوه کشیدم. نگسستم، نرمیدم. 

                        

  رفت در ظلمت غم، آن شب و شب‌های دگر هم،  

            نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم، 

                   نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم ... 

                           بی تو، اما، به چه حالی من از آن کوچه گذشتم!

بی احساسی

 

 

دختر:خوشگلم 

پسر:نه 

دختر:دوستم داری 

پسر:نه

دختر :اگه بمیرم برام گریه نمی کنی

پسر:نچ

دختر اشک تو چشماش جمع شدو پسر

بغلش کردوگفت:تو خوشگل نیستی

زیباترینی...دوستت ندارم عاشقتم

اگه بمیری برات گریه نمی کنم...منم میمیرم.......

بی وفایی

                 روزی کـه دلـم پیش دلت بود گرو 


                                  دستان مـرا سخت فشردی کـه نرو 


               امروز دلت به دیگری مایل شد
 

                                   کـفـشـان مـرا جفت نمودی که برو ...

دوستت دارم...!

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من

غصه هایت برای من

همه بغضها و اشکهایت برای من ..
بخند برایم بخند
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را

صدای همیشه خوب بودنت را 

                           ...

غم دل

هر چه میخواهم غم دل با تو گویم جا نمیابم  

                    اگر جایی شود پیدا تورا تنها نمیابم 

                                      اگر جایی شود پیدا و من تنها تورا یابم  

                                                                ز شادی دست و پا گم میکنم خود را نمیابم 

تو اگر باز آیی

 

تو اگر بازآیی ... من دلم را به تو خواهم بخشید
و صمیمیت دستانم را که پر از عطر گل شادیهاست به تو خواهم بخشید
تو اگر بازآیی ... من تو را خواهم برد به دیار گل ها ، به دیار شادی، به غزل های بلندحافظ و اگر آمدنت دیر شود...
و اگر آمدنت وعده پوچی باشد...
من تو را ای همه خوبی تا دم مرگ نخواهم بخشید...  

 

 

سزات باخدای من

 

 

من عاشقانه میکنم نگاه بر دو چشم تو

        تو تازیانه می زنی به چشم و بر نگاه من

                چو آفتاب می شوم دمی که گرم و روشنت کنم

                         چو ابر تیره می شوی که سد نهی به راه من

                                     خراب تر ازین کسی نمی شود که من شدم

                     تو هرچه می کنی بکن ، سزات با خدای من 

کاش بودی

 

 نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ... 

ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...  

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ... 

کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتم   

 

 

تا ابد چشم به راهم...

تنگ دیدارت هستم اگرچه خودم از درون حصار تنهایی ام برایت می نویسم  

از روزها و خاطرات خوشی سخن می گویم که توآن ها را محو کرده ای 

          از شروعی مینویسم که پایانی برای آن نیست از آن همه دلبستگی ها دیوانگی ها

                    باور کن ای مهربان من که تا ابد چشم به راه بازگشتت خواهم بود