شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

لحظه های خاموشی

                        

 

میدانی چه می شود...!  

وقتی تمام احساساتت و عشقت را جمع کنی و همه را به یک نفر هدیه کنی ..!   

تمام تلاشت شادنگهداشتن او باشد. همه هستی ات باشد  

اما او بی اعتنا باشد و بی تفاوت.  

اینچنین است که لحظه های خاموشی جان می گیرند...

هرچه کردم نشدم از تو جدا

 

هرچه کردم نشدم از تو جدا ، بدتر شد 


گفته بودم بزنم قید تو را ، بدتر شد 


مثلا خواستم این بار موقر باشم 


و به جای "تو" بگویم که "شما"، بدتر شد 


آسمان وقت قرار من و تو ابری بود 


تازه، با رفتن تو وضع هوا بدتر شد 


چاره دارو و دوا نیست که حال بد من 


بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد 


گفته بودی نزنم حرف دلم را به کسی 


زده ام حرف دلم را به خدا، بدتر شد 


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت 


آمدم پاک کنم عشق تو را ، بدتر شد 

 

 

آواز عاشقانه...

آواز عاشقانه ما در گلو شکست 

                   حق با سکوت بود، صدا در گلو شکست

                                 دیگر دلم هوای سرودن نمیکند

                                              تنها بهانه دل ما در گلو شکست

                                                    سر بسته ماند بغض گره خورده در دلم  

 

آن گریه های عقده گشا در گلو شکست

                     ای داد، کس به داغ دل باغ، دل نداد

                                   ای وای، های های عزا در گلو شکست

                                            آن روزهای خوب که دیدیم، خواب بود

                                                    خوابم پرید و"خاطره ها"در گلو شکست

 

    "بادا"مباد گشت و"مبادا"به باد رفت

                  "آیا"ز یاد رفت و "چرا" در گلو شکست

                        فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند

                                       نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست

                                                  تا آمدم که با تو خداحافظی کنم  

                                                                بغضم عمان نداد و خدا..... در گلو شکست