شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

لحظه دیدار نزدیک است

لحظه دیدار نزدیک است

 باز من دیوانه ام، مستم

باز می لرزد، دلم، دستم 

باز گویی در جهان دیگری هستم

های ! نخراشی به غفلت گونه ام را، تیغ !

 های ! نپریشی صفای زلفکم را، دست!

 آبرویم را نریزی، دل !

ای نخورده مست !

لحظه دیدار نزدیک است . 

 

           

 

  
نظرات 1 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

بعضی وقتا دوست دارم وقتی بغضم میگیره
خدا بیاد پایین
اشکامو پاک کنه
دستمو بگیره و بگه"آدما اذیتت می کنن.؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا بریم پیش خودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد