شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

پاییز رو به پایان است...

پاییز رو به پایان است

و من...

برای لحظه ای همقدم شدن با تو دلم تنگ است ...

همقدم شدن باتو در یک عصربارانی !

هم کلام شدن باتو بر روی نیمکت های پارک...

من دلم برای صدای خش خش برگ ها تنگ است

من دلم برای تو تنگ است .... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

میگویند دلتنگت نباشم.
خدای من،
انگاربه آب میگویند،خیس نباش.

نسیم یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ http://my-closed-dreams.blogsky.com

وَقتـــ رَفتـنـتــ یآدَمـ بیآور خآطـِرآتَـتــ رآ بدَهَمــ ببرے

خودَتـــ که نَبـاشے به

چه کارَمــ مےآیـَند؟!

فـَقـط ذَره ذَره نـآبـودَیـَمــ رآ ضِـمـآنـَتــ مےکـُنـَنـد!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

آن روز که سقف خانه ها چوبی بود

گفتارو عمل درهمه جاخوبی بود

امروز بنای خانه ها سنگ شده

دلها همه با بنا هماهنگ شده

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

مردها نامردترین موجوداتند !

تا زمانی عشق می ورزند که بدانند زن اسیر آنها نشده

و هنگامی که قلب زن را تسخیر کردند با تمام مردانگی ناجوانمردی می کنند .

گاهی برای رسیدن به کسی انقدر میدویم که نفسی برای موندن کنارش باقی نمیمونه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

یه وقتایی بیخودی دنبال مقصر میگردیم ....
در صورتی که ..
مقصر واقعی خودمونیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد