شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

شـاعــ ــرانـ ـه

!...شاعرانه هایی که جان می گیرند نم نم در هوای بارانی دلم بهانه اند، برای دوست داشتن تو همین

ای همراه بهترین روزهای زندگیم نبودنت را باور نمی کنم

ای همراه بهترین روزهای زندگیم نبودنت را باور نمی کنم  

با اینکه می دانم محال ترین آرزوی من بوده ای 

 ای همسفر جاده تنهاییم  

دیری است که به امید با تو یودن نفس می کشم و به انتظار دیدار تو زنده ام  

با اینکه بارها گفته ای دیگر برنمی گردی 

 ای هم درد با غصه هایم هنوز هم شریک لحظه های غم و شادی من هستی 

 و من هنوز هم با کسی جز تو درددل نمی کنم  با اینکه می دانم در کنارم نیستی  

ای هم دل با قلب شکسته ام قلبم برای تو می تپد 

 و تنها تو می توانی مرهمی بر زخمهای قلبم باشی  

                                                             ای بهترینم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد